Google

10 Haziran 2008 Salı

yeni subaru yarış kazanır


Peter Solberg, Akropol'de ilk defa yarışa çıkan ve ikinci olan yeni Subaru WRC08'in performansından etkilendiğini, bu aracın yarış kazanacağına inandığını söyledi.

2003 dünya ralli şampiyonu pilot, son yıllarda Subaru'nun araçlarından hiç memnun kalmamasına rağmen, yeni Subaru ile ikinci olmasının ardından umutlanmışa benziyor. Solberg şöyle konuştu: "Bu inanılmaz bir sonuç. O kadar memnun kaldım ki, bu duygumu kelimelere dökemiyorum. Büyük beklentilerimiz vardı. Burada olmak hem benim hem de takımım için mükemmel."

"Daha da fazlası gelecek. Yunanistan'da önceleri risk almıyordum ancak aldıktan sonra da çok kötü değildi. Bu araç kesinlikle yarış kazanacak, inanıyorum. Herkes bizden bunu bekliyor ve araçta bu potansiyel var."

TurkiyeF1.Com

Hiç yorum yok: