Google

11 Haziran 2008 Çarşamba

öleceğimi düşündüm


Geçtiğimiz gün yapılan Le Mans testlerinde Peugeout 908 HDi'si ile ağır bir kaza yapan Marc Gene, kaza sırasında öleceğinin aklından geçtiğini söyledi.

Le Mans test gününde 7. no'lu aracını Nicolas Minassian ve Jacques Villeneuve paylaşan Gene, Porsche virajında aracının kontrolünü kaybetmiş ve bariyerlere sert bir şekilde çarpmıştı. Kazanın ardından hastaneye kaldırılan eski F1 pilotunun ayak parmaklarından bir tanesini kırdığı saptanmıştı.

" Gerçeği söylemek gerekirse, kazadan sağ olarak çıkacağımı düşünmedim. Bu, kuşkusuz, kariyerimde yaptığım en büyük kaza ve kurtulmuş olmam gerçekten büyük bir mucize. Peugeot'ya hayatımı kurtaran bir araç yaptıkları için teşekkür ediyorum. Şu andan itibaren sadece yarışa odaklanmak istiyorum. Arabayı tekrardan toplamak için büyük bir çaba göstermemiz gerekecek fakat takımıma güveniyorum. " diyen Gene'nin, Çarşamba günü yapılacak olan ilk sıralama turları seansına katılması bekleni

Hiç yorum yok: